Sunday, September 25, 2016

Asacol 159






+

Forumda bu ilatan bahseden olmam. Ben de ilk olarak getiimiz Cuma gn duydum. Il suo doktor deitiriimde ilacm da deiiyor 2 sene NCE yaadm Atak dneminde gittiim doktor Asacol vermiti ve Ben kt bir hasta olduum iin ilalar alm bir kenara koymutum ve akas stnde durmamtm ve kullanmamtm. 2 ay kadar NCE Atam baladnda ilk i olarak evdeki Asacollere ve Salofalk sipozituara sarldm. Sanrm kt birey de yapmadm. Geen haftaki kolonoskopimin sonunda cuma gn doktor bana bu ILAC Yazd. Ben ukala hasta bu da Asacol Salofalk ve benzerleri Gibi 5-ASA ierikli mi Diye sordum evet dedi. Bugn ALDM ve kullanmaya baladm. Bu ila nedir ne deildir Prospektsn okuduumda Dier ilalardan bir farkn gremedim. Ama eczanem de bu ILAC bilmiyordu. Ben de Merak ettim sizlere soraym dedim. Salofalk, asacol, Pentasa bu ila birbirinin Ayn. Sadece isimleri deiik, Retici firmalar farkl. Hepsinin de etken maddesi Onun iin pentasay Yeni Bir ila Gibi alglamayn. Forumun Arama seeneinin Kurban olmuum. bu Pentasa esitano altnda annuncio geen bir Ilam. Benim hastalm kaln barsamn figlio 45 santimetresinde. 12 senelik hastaym (geri hasta lafn kullanmay sevmiyorum, hasta kelimesi yerine bunu benim genetik bir zelliim olduunu dnyorum) ve bu seviye hemen hemen suo alevlenmemde aynyd. La mesalazina ierikli ilalar lokal etkisi olan ilalardr. Bu sebeple iki sene NCE doktor Salofalk kesip de Asacole getiinde sorunumun kaln Barsan sonunda Olmas dolaysyla bu ILAC Verdi. IMDI gittiim doktor ISE Asacol de keserek Pentasaya GETI. Tabi bununla beraber supozituar da Verdi. Daha nce de lavman verilmiti AMA Ben lavman iesini grp LRM de kullanmam tepkisini verince supozituara dn yapmt doktor. Pentasa benim figlio 45 centimetri iinde Kalan iltihapl blgeme NASL etki edecek anlam deilim. Bu kadar sene un fan di Ben hibir ey anlamyorum. Il suo kafadan bir ses kyormu gibi bir izlenime kaplmaya balayacam byle giderse. Doktorlar birbirinden farkl tedaviler uyguladka ben tedaviden kama yanls oluyorum. Karklklar ve iinde uzman olan insanlarn birbirinden farkl dncelerle karma kmasn sevmiyorum. Bu soruya aslnda daha nceki yazmda Cevap vermiim. Asacol, Pentasa ve Salofalk etken madde olarak Ayn ilalardr (mesalazina) ancak tablet farkllklar yaplar ve kaplamalarndadr. Pentasa azda alndktan itibaren salnmaya balar Kolon boyunca salnmna devam Eder, bu yzden sizin sorununuza kesinlikle zm olamaz. Salofalk ph 6dan itibaren salnmaya balar Yani kolonun hemen balarndan itibaren salnr ve yine sizin sorununuzu tam olarak zemez. Asacol ISE pH 7den itibaren salnmaya Balar, ph 7 ISE ileoekalden itibaren balar bu sebeple sizin iin en ideale ila Asacoldr. Ayrca Pentasa ve salofalkn en yksek dozlar 500 mgdr ve K ve Crohn ottimale tedavilerinde gnlk doz olan 2,4-4,8 gr seviyesine ulamak iin 32 Gibi kullanlmalar gerekir. Tabletlerin boyutlarn dndmzde bu hasta asndan olduka zo bir durumdur. Asacol ISE 800 formuna mg sahiptir ve GNDE 31 kullanlmas yeterlidir. Asacol 800 Kayt. 10 Arl 2009 Ya: 34 Mesajlar: 18 LKE / ehir: Trkiye / stanbul Ya: Cinsiyet: Bayan Tarih: Pr 4 marzo 2010, 17:19 Mesaj Konusu: Teekkr ederim ama heralde soruyu yanl sorduum iin bu aklamalarnz benim sorumun cevab olamad. Bu biliyorum aklamalar. Pentasay tanmyordum Yani nerede zndn bilmiyordum dolaysyla ilk yazdnz yaz benim o Zaman sorduum sorunun cevab olmutu. Ama yukarda alntladnz yazda Sorum deil paylamak istediim bir Konu vard. Bu da Doktorun benim daha NCE kullandm Asacol isimli ILAC deitirmi olduunu anlamaymd. Benim iin grnteki en uygun ilacn asacol olduunu biliyorum. Tabi bunu doktora sormam lazm Buraya deil ama yine de paylam olmak iin paylamtm. Doktorlara gvenmiyorum. Hi bir Zaman da gvenmedim. nsan biraz aratrnca ve Birden fazla doktora gidince aradaki elikiyi ok grebiliyor daha iyi. Tp bilgim var m haa Yok. Dolaysyla tbbi konularda Yorum yapmak bana dmez. Beni kendimle ilgili olan Konular ilgilendirir. Ama niversitelerimizde verilen eitimin ne durumda olduunu da biliyorum. Dolaysyla da lei meslekteki insanlarn hata yapabilecei Gibi doktorlarn da Hata paga var. Hatta doent ve profesrlerde bu hata paga gittike artyor. nk slm Ileri renci yetitirmek ve aratrma yapmak. Yani iin teori ksm iin lazmlar. Ha ama evet bir hastalm varsa onun tedavisi de Bende deil yine de doktorlarda. Dolaysyla gvenmesem de maalesef onlar Olmadan salkl bir Yaam devam ettiremeyeceim bir hastala sahibim. Burada hepimiz yleyiz. Ama doktorumuzun verdii tedaviyi de aratrmamzda Fayda var dncesindeyim. Benim paylamak istediim buydu. Ama yine de Vakit ayrp yapm olduunuz aklamaya teekkr ederim. Benim sorumun cevab olmasa da Baka birilerinin sorularna Cevap olacaktr. . Salk Durumu: hasta yakn Kayt. 15 Arl 2009 Mesajlar: 5 LKE / ehir: Trkiye / Adana Ya: Cinsiyet: Bay Tarih: Pr 4 marzo 2010, 21:14 Mesaj Konusu: Doktorunuzun Asacol yerine Pentasa vermesinin sebebi Asacolun temininde yaanan skntlar olabilir. Ylba itibari ile Asacol Biofarma ila firmasndan Eczacba bnyesine GETI ve bu srete yaklak 3 ay piyasada Asacol yoktu. Ancak u un sknt Yok bir ve Asacol piyasada mevcut. Asacol 800




No comments:

Post a Comment